به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور که به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد، آثار 127 شرکت از صنعت آب و برق در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" مورد داوری قرار گرفت.
گفتنی است این آثار در دو مرحله مورد بررسی و داوری قرار گرفت که در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت، از تعداد 2995 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، 1898 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت که در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار، 586 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار 68 شرکت در 14 محور حائز رتبههای برتر جشنواره سوم شدند.
شایان ذکر است، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در بخش ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)، حائز رتبه اول شد.