|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری مراسم یاد بود "مهندس مصطفی دهقان" مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت

مراسم یاد بود مرحوم "مهندس مصطفی دهقان" مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "یوسف رضاپور" مدیر عامل شرکت، ضمن ابراز تاسف از ضایعه درگذشت این همکار ارجمند، گفت: مرحوم دهقان، انسانی پرتلاش، متعهد، مسوولیت پذیر و با اخلاق بود که با عرقی مثال زدنی و عزمی استوار همواره  در راه پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به صنعت آب کشور، صادقانه و خالصانه کوشید.

رضاپور در ادامه با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای تهران یک نهاد خدمت رسان با حجم مراجعات زیاد ارباب رجوع می باشد، تصریح کرد: با توجه به خیزش موج جدید کرونا و افزایش بی سابقه آمار مبتلایان و قربانیان این ویروس منحوس، به منظور پیشگیری و مصونیت همکاران و خانواده های آن ها از ابتلا به بیماری کرونا، باید در اسرع وقت نسبت واکسیناسیون همه همکاران در شرکت و امورهای تابعه اقدام جدی شود تا حاشیه امنی برای همکاران شرکت بوجود بیاید و در این رابطه اقدامات و نامه نگاری های لازم با وزارت بهداشت، باید در اولویت کار دفتر معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی قرار گیرد.

در ادامه جلسه، "احمد علی قربانیان" معاون حفاظت و بهره برداری شرکت با تسلیت درگذشت ناباورانه مهندس دهقان، تصریح کرد: درگذشت "مهندس دهقان" ضایعه ای بزرگ برای صنعت آب کشور محسوب می شود؛ چرا که او فردی با اخلاق، مسئولیت پذیر و دارای علم و دانشی بالا در حوزه کاری خود بود که همواره بحث تامین آب و مدیریت منابع ارزشمند آبی از دغدغه های اصلی وی محسوب می شد.

قربانیان با اشاره به اینکه حجم کار و مراجعات ارباب رجوع در امورهای منابع آب استان بسیار بالاست و عملا امکان دورکاری برای بسیاری از پرسنل شاغل در امورهای تابعه وجود ندارد، اظهار کرد: برای حفظ سلامت کلیه پرسنل شرکت و به ویژه پرسنل مستقر در امورهای تابعه، باید نسبت به واکسیناسیون تمام پرسنل شرکت و در صورت امکان خانواده های آن ها اقدام فوری شود.

"راما حبیبی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت نیز ضمن تسلیت درگذشت "مهندس دهقان" به خانواده محترم ایشان و همکاران، گفت: ایشان یکی از نیروهای ارزنده صنعت آب کشور بود که همواره در عمل به وظایف خود به بهترین نحو ممکن می کوشید، به یقین از خوبان بود و با خوبان محشور خواهد شد.

حبیبی ضمن اعلام آمادگی معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی جهت انجام پیگیری های لازم برای تسریع در واکسیناسیون پرسنل شرکت، اظهار کرد: این معاونت نسبت به  نظارت و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را معمول داشته و با توجه به جایگاه و اهمیت ویژه شرکت آب منطقه ای تهران در تامین آب مورد نیاز این استان و همچنین به دلیل مراجعات متعدد ارباب رجوع به این شرکت، نیازمند دریافت هر چه سریعتر واکسن برای نیروهای خود می باشد و این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

در ادامه جلسه، "محمد علی کریمخانی" معاون برنامه ریزی شرکت ضمن ابراز تاسف از فقدان ناباورانه مهندس دهقان، افزود: او انسانی وارسته، پرتلاش، متعهد و بسیار با اخلاق بود که چهره متبسم و گشاده رویش همواره در یاد ما نقش خواهد بست.

کریمخانی با تاکید بر اینکه تا زمان تهیه واکسن کرونا، باید تمهیداتی لحاظ شود تا از تردد و تجمع زیاد ارباب رجوع کاسته شود، اذعان کرد: راه اندازی هر چه سریع تر میز خدمت می تواند حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع ها را به طور چشمگیری کاهش دهد.

"سیامک نیلچیان" معاون طرح و توسعه شرکت نیز در ادامه این مراسم گفت: مرحوم "مهندس دهقان" فردی با دانش بالا در حوزه کاری خود و مدیری دلسوز و مسوولیت پذیر بود که در طول چندین سال خدمت صادقانه خود، با اهتمام جدی در جهت پیشبرد اهداف این شرکت در حفاظت و بهره برداری از منابع آب کوشید و این امر یکی از دغدغه های جدی وی بود.

وی با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم دهقان طی سال های خدمت خود، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های تحت اداره وی، طرح سازگاری با کم آبی بود که به ویژه در شرایط بحرانی امسال بسیار حایز اهمیت می باشد و جای بسی تاسف است که یکی از عالی ترین و دلسوزترین همکاران خود را این طور ناگهانی و ناباورانه از دست دادیم.

"محمدرضا خانیکی" مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت، نیز ضمن ابراز تاسف از فقدان این مدیر شایسته و همدردی با خانواده داغدار ایشان، تصریح کرد: مرحوم دهقان مدیری توانا و ارزشمند بود که عمر پربرکت خود را در راه توسعه صنعت آب کشور سپری کرد و فقدان ایشان داغی عمیق بر قلب های ما باقی گذاشت.

خانیکی با اشاره به مراجعات دانشجویان با این دفتر به منظور انجام پروژه های دانشگاهی خود، اذعان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که کلیه مراودات و اقدامات پژوهشی آن ها از طریق پست الکترونیکی و ارتباط مجازی با واحد مربوطه انجام شود تا بدین ترتیب تا حد ممکن از تردد افراد متفرقه و شیوع این ویروس در شرکت کاسته شود.

"بهروز صفا" مدیر دفتر هیئت مدیره ومدیرعامل نیز ضمن تسلیت و ابراز تاثر از فقدان ناباورانه مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت، اظهار کرد: خدمات ارزنده ایشان به صنعت آب کشور فراموش شدنی نیست و ایشان به سبب خدمات خالصانه ای که در طول عمر پر برکت خود در راه خدمت به مردم و کشور انجام داده اند، جایگاهی رفیع در نزد پروردگار خواهند داشت و من از خداوند متعال، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای خانواده ایشان صبر جزیل مسالت دارم.

در ادامه این مراسم، "میثم غلامی" مدیر دفتر حراست شرکت نیز درگذشت مهندس دهقان را به خانواده ایشان و خانواده بزرگ صنعت آب کشور تسلیت گفت و تصریح کرد: این شرکت یک نهاد خدماتی با حجم مراجعات نسبتا بالایی است و از طرف دیگر بسیاری از واحد ها و امورهای منابع آب تابعه به دلیل حجم بالای کار و حساسیت نوع کار خود، امکان دورکاری را ندارند، لذا واکسیناسیون پرسنل شرکت امری اجتناب ناپذیر و کاملا ضروری است تا گامی در جهت حفظ سلامت همکاران برداشته شود.

گفتنی است در ادامه  نشست، اعضای حاضر در جلسه به رایزنی و تبادل نظر در خصوص کم و کیف نوع و تهیه واکسن کرونا در شرکت پرداختند.

 

کد خبر: 4834
  تاریخ خبر : 17 مرداد 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 17 مرداد 1400
 روابط عمومی
 577
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 69
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 9,098
  • بازدید دیروز : 29,752
  • کل بازدید : 9,890,564
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 12:03:57
  • شناسه IP شما : 18.223.20.57

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751