به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، طی این ملاقات که به صورت هفتگی برگزار می شود، "یوسف رضاپور" مدیرعامل شرکت ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مطرح شده دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
گفتنی است، این جلسات با هدف حذف واسطه میان مردم و مسوولین و آگاهی بیشتر به نیازها و مطالبات ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها، به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود.
سه شنبه های پاسخگویی در روز سه شنبه هر هفته برگزار می شود و مراجعه کنندگان که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران را دارند، می توانند جهت هماهنگی با شماره تماس 88966111 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به دفتر مدیرعامل مراجعه نمایند.