به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی انجام شد؛

حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در سامانه سامد

رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، "یوسف رضا پور" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در روز یکشنبه (مورخ 19 بهمن ماه 99) با حضور در استانداری تهران از ساعت 9 الی 11 از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان استان تهران بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزاله مولایی" با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.

وی در ادامه افزود:  این درخواست ها در بستر سامانه سامد صرفا به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم وطنان اختصاص دارد.

مولایی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها داده شد و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.

کد خبر: 4497
  تاریخ خبر : 20 بهمن 1399
 5353
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 313
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 44,179
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 20,057,645
  • آخرین به روزرسانی : 20 اسفند 1403 11:45:24
  • شناسه IP شما : 18.218.222.66

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751