با حضورمدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در استانداری صورت می گیرد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزاله مولایی" با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور است به نحوی که هر یک از آحاد مردم میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را با آن مطرح کنند.
وی با بیان اینکه این درخواست ها در بستر سامانه سامد صرفا به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم وطنان برون سازمانی اختصاص دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت های منابع آب در استان تهران تقاضاهایی نیز در این زمینه وجود دارد که به درخواست های هم وطنان پاسخ داده خواهد شد.
رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای اظهار کرد: بستر سامانه سامد شامل مسائل و درخواست های شغلی و اداری همکاران نبوده و به مسائل، درخواست ها و انتظارات هم وطنان مرتبط با "بخش آب" دلالت دارد.
مولایی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری به آن ها داده خواهد شد و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.