راه اندازی پورتال کارمندی گام جدید و مثبتی در ارائه خدمات الکترونیک

ششمین جلسه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری با محوریت دولت الکترونیک و راه اندازی پورتال کارمندی و با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در این نشست، "علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه چند سالی است که راه اندازی پورتال کارمندی در دستور کار شرکت قرار دارد گفت: با توجه به دستور مدیر عامل و تلاش واحد های مربوطه انتظار می رود این طرح هر چه زودتر اجرا شود و شاهد امکانات خوب آن، از جمله تجمیع ارائه خدمات مختلف مانند نمایش تردد های پرسنل، سوابق بیمه، سوابق تحصیلی، سوابق درمانی، فیش حقوقی و غیره در پورتال باشیم و کارکنان حتی از خارج شرکت نیز بتوانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

سنجری نیا ضمن بررسی گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف شرکت در خصوص به روز رسانی پورتال فعلی از عملکرد ضعیف بعضی از حوزه ها در به روز رسانی مطالب مربوط به خود در پورتال انتقاد کرد و گفت: ما به اطلاعات کاملا به روز در همه حوزه ها و معاونت ها نیاز داریم، لذا نمایندگان هر حوزه باید در به روز رسانی پورتال تلاش کنند و اطلاعات را مرتب به روز نمایند تا دسترسی به اطلاعات صحیح برای همه امکان پذیر شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به روز ترین حوزه، حوزه روابط عمومی است و  در نظر داریم گزارش کلیه فعالیت های حوزه های مختلف را در اختیار مدیر عامل قرار دهیم تا در جریان کامل عملکرد حوزه ها و معاونین و مدیران شرکت قرار گیرد.

این مقام مسوول یکی از مهمترین خدمات الکترونیکی پورتال کارمندی را یکپارچه نمودن اطلاعات کارکنان برشمرد و تاکید کرد: برای ایجاد چنین پورتال جامعی به مجموعه ای از داده ها و اطلاعات کامل و جامع و همکاری بیش از پیش پیمانکار ها و تمامی حوزه ها نیاز است.

سنجری نیا با اشاره به اینکه سرویس احراز هویت نیز باید به پورتال اضافه شود تا کارمندان بتوانند سریع تر و آسان تر از تسهیلاتی مانند وام استفاده کنند، اظهار کرد: از آن جایی که تمام شرکت های مرتبط به ما با سیستم جدید کار می کنند نیاز به یک سیستم به روزتر و جامع تر احساس می شد. پورتال کارمندی جدید توانمندی های نرم افزاری قوی دارد و کارکنان را  قادر می سازد که به یک بانک اطلاعات به روز و کامل دسترسی داشته باشد.همچنین یکی دیگر از ویژگی های برجسته  این نرم افزار، تحت وب بودن آن است که امکان تجمیع اطلاعات را به ما خواهد داد.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات در پایان عملکرد دفاتر پیشخوان را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: هدف اصلی ایجاد دفتر پیشخوان دولت قطع ارتباط حضوری ارباب رجوع به امورات آب می باشد، از این رو باید ترتیبی اتخاذ کنیم تا مراجعات حضوری به حداقل خود برسد و مدارک و اسناد ارباب رجوع بعد از ثبت نام آن ها توسط خود دفاتر پیشخوان و بدون نیاز به مراجعه حضوری به امور آب مربوطه ارسال شود و با انتخاب شعب برگزیده در نقاط مختلف تهران، خدمات این دفاتر را به حد اعلا برسانیم.

کد خبر: 4098
  تاریخ خبر : 4 شهریور 1399
 596
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 209
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 7,449
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,940,865
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 22:10:39
  • شناسه IP شما : 18.227.134.95

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751