|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در راستای تسهیل و تسریع فرآیندهای خدمات دهی به ارباب رجوع صورت گرفت؛

استفاده از ظرفیت سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان تهران

با امضا تفاهم نامه از سوی مدیران عامل شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب استان تهران، این دو شرکت در راستای استفاده از ظرفیت سامانه ارتباط مردمی 122 به منظور تکریم ارباب رجوع همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "رضا مومنی" سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای تهران در نشست انسجام بخشی آب و آبفا استان گفت: با عنایت به نامگذاری سال 1399 تحت عنوان "سال جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و تاکید ایشان بر "اقدامات دارای اثرات محسوس در زندگی مردم" و در راستای هم افزایی و تعاملات فی مابین دستگاه های اجرائی؛ این تفاهم نامه بین شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب استان تهران  به منظور ارتباط نظام مند در امر استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه ارتباطات مردمی 122 و تبادل اطلاعات با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به ارباب رجوع و برقراری عدالت اجتماعی به شرح زیر منعقد و مبادله شد.

وی هدف از  مبادله این تفاهم نامه را همکاری دوجانبه و هماهنگی در راستای فراهم نمودن بستر تعامل و تشریک مساعی به منظور تسهیل و تسریع فرآیندهای خدمات­دهی به ارباب رجوع عنوان کرد و گفت:  همچنین اطلاع رسانی به هنگام حوادث بخش تامین، انتقال و توزیع آب و ارتقاء وضعیت تبادل اطلاعات فی مابین دو شرکت از دیگر اهداف این اقدام مشترک است.

مومنی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه زیرساخت مناسب برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات به ارباب رجوع، بهبود کیفیت پاسخگویی و خدمات دهی در راستای مدیریت ارتباط با مشتری و تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع ایجاد می شود. علاوه بر آن  ارتقاء بهره وری و تحقق اهداف برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم نامه پیگیری می شود.

وی یادآور شد: از این پس حوادث و اتفاقات در بخش تامین، انتقال و توزیع آب در راستای هم افزایی و مدیریت بهینه زنجیره تامین آب را می توان به اطلاع مسئولان رساند و یک راه ارتباطی است که مردم می توانند مسوولان را از حوادث مرتبط با بخش آب مطلع کنند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای تهران در پایان خاطرنشان کرد: سامانه 122 راه ارتباطی مردم با مسوولان بخش آب استان تهران است که می توانند حوادث، پیشنهادات و انتقادات و نظرات خود در خصوص تامین، انتقال و توزیع آب در محدوده استان تهران منکعس نمایند.

گفتنی است، در انتهای این جلسه سید حسن رضوی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران و محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران این تفاهم نامه را امضا و مبادله کردند.

کد خبر: 3940
  تاریخ خبر : 27 خرداد 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 27 خرداد 1399
 روابط عمومی
 1179
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 242
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 31,753
  • بازدید دیروز : 27,249
  • کل بازدید : 16,053,292
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 15:59:10
  • شناسه IP شما : 18.188.119.67

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751