معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران عنوان کرد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمد علی قربانیان" در این مراسم ضمن تشکر از زحمات "حسن زحمتکش" در دوران مدیریت امور آب پاکدشت اظهار کرد: تعامل با فرمانداری شهرستان همچون گذشته بایستی برقرار شود و طرح تکریم ارباب رجوع نیز به عنوان یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری از سوی همکاران جدی تلقی گردد.
وی ادامه داد: ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژهای است، زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه میدهد. با توجه به اینکه کارکنان در سازمانها ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و مشتری دارند، در مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع نقش کارکنان سازمانها و شرکتها نقش مؤثری است.
قربانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حوزه رودخانهها و حریم آن، مدیران امور بایستی عملیات لازم را در جهت رفع تجاوزات انجام دهند، تصریح کرد: همچنین لایروبی رودخانهها و مسیلها که موجب مسدود شدن و ایجاد مشکلات در زمان بارش ها و ایجاد سیلاب های احتمالی می شود، از اهمیت چشمگیری برخوردار می باشد.
در ادامه این مراسم، "حسن زحمتکش" مدیر پیشین امور آب پاکدشت نیز ضمن بیان گزارشی از عملکرد امور طی دوران تصدی بیان کرد: رفع تصرف حریم و بستر رودخانه های حوزه عملکرد و همچنین تغذیه مصنوعی به عنوان راهکاری در جهت افزایش آب سفره های زیرزمینی از جمله مواردی است که طی این مدت توسط اینجانب پیگیری و اجرایی شده است.
"علیرضا مصطفی پور" سرپرست جدید امور آب پاکدشت نیز با تشکر از زحمات مدیر پیشین امور خاطر نشان کرد: استمرار اقدامات و پیگیری های اتجام شده در امور تنها با همکاری و مساعدت همکاران در راستای صیانت از منابع آبی امکان پذیر است و امیدوارم این مساعدت ها در زمان اینجانب نیز ادام