به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات در این نشست اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد، در راستای نیل به اهداف برنامه دوم و نهم نقشه راه اصلاح نظام اداری کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان ذی مدخل جهت بررسی و تهیه فرایند ارجاع کار فرم های ششگانه تامین اعتبار براساس الزامات و قوانین بالادستی مربوطه و ساختار و تشکیلات ابلاغی سال 98 تشکیل شود.
وی با بیان اینکه جلسات کارگروه تخصصی به صورت منظم تا حصول نتیجه و ارائه نسخه اصلاح و به روز رسانی شده فرم های ششگانه تامین اعتبار ارجاع کار تشکیل می گردد، تصریح کرد: نسخه اصلاح و به روز رسانی شده فرم های مذکور جهت تصویب نهایی و عملیاتی شدن در جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت بایستی مطرح گردد.
سنجری نیا با اشاره به اینکه مکانیزه نمودن فرآیندها و هوشمندسازی اداری، ضروری می باشد، عنوان کرد: پس از تصویب فرمهای ششگانه ارجاع کار در کمیسیون راهبری توسعه مدیریت، اقدامات لازم جهت الکترونیکی نمودن فرم های مذکور صورت می پذیرد.
مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات شرکت افزود: در راستای تحقق اهداف برنامه پنجم - برنامه جامع اصلاح نظام اداری و نظر به تأمین اعتبار مربوطه، موضوع تحقق مطالبات قانونی پرداخت های تشویقی نظام پیشنهادها (وفق تاکیدات مندرج درتبصره 5 پیوست پنجم ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری) در جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت آتی مطرح خواهد شد وبا توجه به تصویب اعتبار پیش بینی شده جهت پرداختهای تشویقی فعالیتهای ارکان نظام پیشنهادهای سال 99، جهت تصویب و ابلاغ پرداخت از سوی مدیرعامل شرکت در جلسه آتی کمیسیون راهبری توسعه مدیریت انجام خواهد شد.