|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به منظور توسعه هر چه بیشتر تعاملات بین دستگاهی و ارتقاء وضعیت پاسخگویی به ارباب رجوع؛

سومین جلسه کمیته ساختار و فن آوری های مدیریتی برگزار شد

با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع و همچنین برقراری عدالت اجتماعی جلسه بررسی فرآیندهای سامانه و مفاد تفاهم نامه سامانه 122 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت در این جلسه  که با حضور جمعی از مدیران وکارشناسان سامانه 122 شرکت آبفا،  برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر ایجاد تعاملات بین دستگاهی و همچنین مدیر عامل شرکت، استفاده از خدمات سامانه 122 در جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مدیر عامل آبفای استان تهران و مدیر عامل شرکت از هم افزایی میان این دو شرکت استقبال نموده اند، تصریح کرد: در خصوص کلیات تفاهم نامه توافقاتی صورت گرفته است  و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی افق روشنی را با انعقاد تفاهم نامه پیش رو خواهیم داشت.
سنجری نیا ایجاد زیرساخت مناسب برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات به  ارباب رجوع و بهبود کیفیت پاسخگویی و خدمات دهی در راستای مدیریت ارتباط با مشتری و  تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع را از جمله موارد موضوع تفاهم نامه دانست و ادامه داد: ایجاد پایگاه مشترک و بستر مناسب و امن در راستای ارتقاء وضعیت تبادل اطلاعات ،به روز رسانی اطلاعات( اطلاعات مکان محور، اطلاعات آماری سدها، چاه ها و سایر اطلاعات در حیطه فعالیت های هر دو شرکت) مراکز داده ها و بانک اطلاعاتی به منظور تحقق برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از جمله دیگر موارد تفاهم نامه می باشد.
در ادامه این نشست "محمدعلی کریم خانی" سرپرست معاونت برنامه ریزی با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه داری سه مرحله می باشد، اضافه کرد: مرحله اول کلیات، اهداف و شرح وظایف و  نحوه ساز  و کارهای اجرایی را نشان می دهد که بعد از آماده شدن پیش نویس تفاهم نامه در جلسه انسجام بخشی آب و آبفا مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم  احصاء لیست خدمات و سرویس هایی است که می تواند در قالب سامانه 122 اجرایی شود؛ چرا که 15 خدمت اصلی و 99 زیرخدمت در شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد که نیازمند استفاده از سامانه می باشد.
کریم خانی در پایان یادآور شد: مرحله نهایی ایجاد پایگاه مشترک اطلاعاتی در لایه های جی ای اس با استفاده از خدمات سامانه 122 آبفای استان تهران است.
گفتنی است، مدیر دفتر اطلاعات مکان محور آبفا در ادامه نیز بر اهمیت انعقاد این تفاهم نامه و آمادگی آبفای استان در راستای ارتقاء همکاری های فیمابین تاکید و مدیر سامانه 122 نیز با برشمردن خدمات قابل ارائه در این سامانه به  استقبال آبفا از گسترش دامنه خدمت رسانی سامانه 122 اشاره کرد.

کد خبر: 3887
  تاریخ خبر : 29 اردیبهشت 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 29 اردیبهشت 1399
 روابط عمومی
 682
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 212
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 24,787
  • بازدید دیروز : 27,249
  • کل بازدید : 16,046,326
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 15:59:10
  • شناسه IP شما : 3.141.201.95

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751