راما حبیبی، معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران، در گردهمایی رابطین روابط عمومی امور منابع آب شهرستان های تابعه و امور بهره برداری و نگهداری از سدها و نیروگاه ها گفت: رابطین باید دستیار ارتباطی مدیران و تببین وظایف سازمان در برابر جامعه باشند.
مسوول امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای تهران با خانواده شهید "محمد مهدی کریمی رزکانی" دیدار کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از بسیجیان سرافراز در جنگ تحمیلی سوم (جنگ رمضان) پیامی صادر کرد.
مدیر امور منابع آب دماوند از شناسایی و انسداد دوحلقه چاه غیر مجاز در اراضی مشا دماوند خبر داد .
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از انسداد 20 حلقه چاه غیر مجاز طی سه روز کاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از جمع آوری و توقیف 17 دستگاه موتور پمپ واقع در رودخانه شاهچای در حوزه عملکرد شهرستان بهارستان خبر داد.
مدیر امور منابع آب شمیرانات از انسداد 7 حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای انباج، گرمابدر، کردیان و بوجان در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از عملیات لایروبی و جمع آوری نخاله های ساختمانی بخشی از بستر رودخانه سیاه آب 1 در منطقه خادم آباد در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از تخریب 14 مورد از شق النهرهای غیرمجاز رودخانه جاجرود در حدفاصل روستا های ترقیان تا خجیر از توابع بخش جاجرود شهرستان تهران در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امورمنابع آب شهرستان پاکدشت نسبت به جلوگیری از ادامه حفاری یک حلقه چاه غیر مجار و توقیف یک دستگاه حفاری بالابر در اراضی عباس آباد از توابع شهرستان پاکدشت در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب شمیرانات از رفع تصرف دو مورد ازتصرفات غیر مجاز در اراضی حریم و بستر رودخانه در مناطق اوشان و میگون به مساحت 1500 متر مربع خبر داد.
مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری از سد لار از تغییر وضعیت انتقال آب از سد لار به تهران از حالت پمپاژ به ثقلی خبر داد.
نشست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با مدیران عامل و مدیران روابط عمومی شرکتهای آب منطقهای سراسر کشور به مناسبت روز روابط عمومی به صورت برخط برگزار شد و در آن بر نقش کلیدی روابط عمومیها در مدیریت تنشهای اجتماعی مرتبط با آب، گفتوگو با ذینفعان و تقویت اطلاعرسانی در شرایط کمآبی تأکید شد.
نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان های تهران و پردیس در سال جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، مدیر امور منابع آب و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تهران پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات صادر کرد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از شناسایی و توقیف ادوات حفاری دو حلقه چاه غیر مجاز در حال حفر در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب اسلامشهر از انسداد 3 حلقه چاه غیر مجاز در قریه شمس آباد، فیروز بهرام و حسن آباد در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از رفع تصرف 6 هزار متر مربع از بستر رودخانه سیاه آب رباط کریم (بازارک) در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب شمیرانات از رفع تصرف و تخریب یک عدد پل غیرمجاز در اراضی رودک شهرستان شمیرانات خبر داد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف یک دستگاه حفاری ضربه ای غیر مجاز در حال حفر در حوزه عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب ورامین، قرچک و پیشوا از تخریب دیوار کشی غیرمجاز به مساحت بیش از هزار و 300 متر مربع واقع در بستر نهر طبیعی طغان- خاوه واقع در شهرستان پیشوا در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب دماوند از شناسایی و توقیف ادوات حفاری دو حلقه چاه غیر مجاز در حال حفر در اراضی مشا، در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با اشاره به بهبود نسبی بارندگیها نسبت به سال گذشته گفت: با وجود افزایش بارشها، میزان بارندگی استان تهران هنوز ۳۴.۵ درصد کمتر از میانگین بلندمدت است و ادامه صرفهجویی شهروندان برای عبور از تنش آبی ضروری است.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقه ا ی تهران در راستای پیگیری دقیق برنامه ها و تکالیف ارجاع شده با حضور در دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل با همکاران این دفتر دیدار کرد.
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهر قدس از تخریب یک رشته نهر و یک عدد آب بند خاکی غیر مجاز به مساحت تقریبی 300 متر مربع در اراضی روستای بادامک در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
معاون حفاطت و بهره برداری شرکت آب منطقهای تهران با اشاره به وضعیت منابع آبی تهران، از برخورد با بهره برداران غیر مجاز و هدایت ایمن آب به مخزن سد خبر داد و در عین حال ابراز امیدواری کرد: با اتکا به ذخایر سدها و مدیریت منابع، میتوان از سال آبی سخت پیشرو عبور کرد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف ادوات حفاری یک حلقه چاه غیرمجاز در حال حفاری در محدوده عملکرد این امور، خبر داد.
سرپرست امور منابع آب رباط کریم از انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از آبفروشی در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مدیر امور منابع آب دماوند از اجرای عملیات لایروبی رودخانه دلیچای در راستای صیانت از منابع آبی و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز در اراضی رودخانه مربوطه در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
مسئول استقرار مدیریت مشارکتی شرکت آب منطقه ای استان تهران از بازدید اعضای کارگروه ملی مدیریت مشارکتی منابع آب کشور (نمایندگانی از شرکت مدیریت منابع آب ایران، وزارت جهاد کشاورزی وسازمان تعاون روستایی ایران) از حوضه آبریز حبله رود خبرداد.