به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی انجام شد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزاله مولایی" با بیان این مطلب اظهار کرد: "بهزاد پارسا" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران روز چهارشنبه (مورخ 9 شهریور 1401) از ساعت 11 الی 12.30، با حضور در استانداری تهران، از طریق سامانه 111 به صورت آنلاین (برخط) با مردم استان تهران گفتگو و به تماس های مختلف شهروندان و درخواست ها، پیشنهاد ها و شکایات آن ها به طور مستقیم پاسخ داد و در این راستا دستورات لازم را به مسوولین مربوطه صادر نمود.
مولایی با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی انجام پذیرفت، افزود: سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح نمایند.
مولایی در پایان با اشاره بر اینکه این درخواست ها در بستر سامانه سامد عمدتاً به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مختلف مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم وطنان اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آنها داده شده و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.