به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "زهرا نوروزی" بازرس ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف میز خدمت و آشنایی با عملکرد هر قسمت، تصریح کرد: کیفیت ارائه خدمات در میز خدمت نسبت به سال های اخیر در شرکت آب منطقه ای تهران بسیار ارتقا یافته و این امر نشان از تلاش ثمربخش و مدیریت خوب مسوولین مربوطه در شرکت آب منطقه ای تهران دارد.
نوروزی با اشاره به اهمیت میز خدمت در افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به ارباب رجوع، گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید نسبت به کیفیت خدمت رسانی در میز خدمت حساس بوده و در جهت ارتقای میزان عملکرد این واحد تلاش کنند.
وی با بیان اینکه اکنون میز خدمت در شرکت آب منطقه ای تهران جزو بهترین میزهای خدمت در بین دستگاه های اجرایی استان تهران می باشد، افزود: الکترونیکی شدن خدمات در میز خدمت گام بزرگی است که در راستای رضایت ارباب رجوع و سهولت رسیدگی به درخواست های آن ها توسط این شرکت برداشته شده و تلاش های این شرکت در جهت تکمیل خدمات الکترونیکی به ویژه در بخش احراز هویت مراجعه کنندگان باید ادامه پیدا کند.
در ادامه این بازدید، "حبیبی" معاون منابع انسانی، مالی وپشتیبانی شرکت نیز ضمن خوشامدگویی به بازرس ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه میز خدمت که بارها توسط مدیرعامل شرکت تاکید گردید، این شرکت تلاش در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و همواره در جهت بهبود این خدمات می کوشد.
وی افزود: ارائه راهنمایی های لازم به مردم، نظارت بر کیفیت خدمات رسانی و همچنین ارائه خدمات تمام الکترونیکی به نحوی که در اسرع وقت به درخواست ارباب رجوع بدون نیاز به مراجعه حضوری آن ها به شرکت رسیدگی شود، از اهداف اصلی میز خدمت در شرکت می باشد.