دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در دومین کمیته عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران در سال جاری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارزیابی عملکرد یکی از مباحث مهم هر دستگاه اجرایی از جمله شرکت آب منطقه ای تهران است که با توجه به اهتمام مدیران و کارشناسان در تحقق هرچه بهتر اهداف موضوع ماموریت شرکت باید نتایج این تلاش ها در فرایند ارزیابی تجلی چشمگیری پیدا نماید.
وی افزود: اخیرا نیز ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی آغاز شده و ارزیابی اولیه و جمع آوری مستندات در شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است.
دبیرکمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: اولین تجربه استفاده از پایشگر در دفتر بازرسی شکل گرفته که استفاده از عملگر تعریف شده نقش به سزایی در ساماندهی و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به شکایات و درخواست های ارجاعی داشته است.
وی با بیان اینکه با تدبیر و رهنمودهای مدیرعامل شرکت و همکاری دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت سامانه پایش نامه های اداری راه اندازی شده است گفت: خوشبختانه زمان پاسخگویی به شکایات واصله به مدت زمان استاندارد نزدیک شده است که امیدواریم با راه اندازی این سامانه میانگین پاسخگویی به تمامی نامه ها به ده روز کاهش یابد.
مشاور مدیرعامل اظهار داشت: با عنایت به اهمیت فراگیری این سامانه متعاقبا جلسات تبیین و بررسی سامانه در سطوح مدیران با حضور مدیرعامل شرکت برگزار خواهد شد.
سنجری نیا یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته یکی از پارامترهای سنجش عملکرد کارکنان پاسخگویی به نامه ها در بازه های زمانی تعریف شده از طریق اتوماسیون است که در میزان حقوق و مزایای دریافتی کارکنان موثر خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نامه های آنی باید حداکثر ظرف یک روز، خیلی فوری 5 روز، فوری 8 روز و عادی 20 روز پاسخ داده شود.