|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" یک گام بلند به سوی پیشرفت

حماسه به معنای شجاعت و صلابت است و  دو کلید واژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محسن کامرانی" عضو و دبیر کمیته علمی شرکت برق منطقه ای تهران و عضوکانون بسیج مهندسین و متخصصین بسیج وزارت نیرو در دومین نشست کارگاه مقاومتی در صنعت آب و برق كه با رویکرد "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " برگزار شد، گفت: سال جدید به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوي مقام معظم رهبري نامیده شده است  و این امر جنبه نمادین و شعاری ندارد بلکه کلید واژه ای دارد و از نظر مفهومی یک حرکت خارق العاده و یک گام بلند مدت به سوی رشد و پیشرفت در كشور است.

وی افزود: حماسه به معنای شجاعت و صلابت است و یک هم افزایی برای عرصه های سیاسی و اقتصادی محسوب مي شود، ضمن آنکه دو کلید واژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.

کامرانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اين زمينه، اظهار كرد: نکته بسیار مهم در زمينه حماسه سیاسی در رابطه با انتخابات است و با التزام به قانون، خلق حماسه سياسي را آغاز مي كنيم تا انتخابات به نحو احسن انجام شود.

وی تصريح كرد: در زمينه حماسه اقتصادی نيز باید نگاه بلندمدتي داشته باشیم و خلاقیت ها، ارتقاي کیفیت تولید، توسعه صنعت، صرفه جویی و نگاه جدي به منافع ملی در اين عرصه بسیار با اهمیت است.

کامرانی اثر بخشی بیشتر این حماسه را با تحقق اهداف بلند مدت و بهره گیری از نخبگان در كشور و در بخش هاي حساس، بسیار موثر خواند و گفت: تقویت و افزایش حس مسئولیت در انتظاراتی که مردم از صنعت آب دارند سبب می شود دغدغه هاي موجود به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

وی همچنین بر توانمند سازی بخش خصوصی، تعادل در مصرف سوخت و انرژي و همچنين استفاده از تولیدات داخلی را در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري تاکید کرد.

در ادامه اين مراسم مهندس "عليرضا تيموري" عضو كانون مهندسين و متخصصين بسيج وزارت نيرو نيز در زمينه شناسايي تهديدات و حملات سايبري در راستاي حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت:‌ شناسايي تهديدات و حملات سايبري از جمله تهديدهايي است كه خود را در زمان انتخابات نشان مي دهد و به همين دليل بايد در اين زمينه با دقت و حساسيت ويژه اي عمل شود.

تيموري افزود: در جنگ نرم اگر دقت، حساسيت و مراقبت هاي مشخصي بر فضاي شبكه وجود نداشته باشد، فعاليت هاي  مخرب  مي تواند  ايجاد اشكال و آسيب نمايد.

تيموري در ادامه با بيان اينكه، امروزه هكرها در سراسر دنيا يكي از عوامل مخرب  در شبكه ها و سايت ها به شمار مي روند، تصريح كرد:‌ در حال حاضر سن هكرها در دنيا بسيار پايين آمده و به زير 14 سال رسيده است و هر آنچه از ابزار و فن آوري هاي نوين وجود دارد به راحتي در اختيار اينگونه هكرها قرار دارد.

عضو كانون مهندسين و متخصصين بسيج وزارت نيرو در پايان سخنان خود تاكيد كرد: در سال هاي اخير كشورمان مورد حملات سايبري قرار گرفته است و به همين دليل ما بايد در زمينه امنيت شبكه تلاش بيشتري را از خود نشان دهيم. يكي از حملاتي كه به طور عمده اتفاق مي افتد از طريق شبكه هاي اجتماعي همچون فيس بوك است. همچنين سرقت اطلاعات بانكي كه توسط هكرها صورت مي گيرد يكي از تهديدهاي بسيار مهم  مي باشد كه بايد به آن دقت شود.

دومین نشست کارگاه اقتصاد مقاومتی در صنعت آب و برق با رویکرد "حماسه سیاسی واقتصادی" با حضور مدیران وکارشناسان شركت آب منطقه ای تهران و همچنين اعضاي کانون بسیج مهندسین و متخصصین وزارت نیرو امروز (سه شنبه) در محل سالن كنفرانس شرکت  برگزار شد.

کد خبر: 227
  تاریخ خبر : 31 اردیبهشت 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 5 خرداد 1392
 پرسنل شرکت
 1611
  نظرات کاربران (4)
  • محسن كامراني

    31 اردیبهشت 1392

    استاد گرانمايه و فرهيخته جناب آقاي مهندس اسدي.مدير محترم دفتر روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران.با سلام.دلسوزيهاي ستايش‌برانگيزتان را در نگهداشت تخصص و تعهد در حوزه روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران پاس مي‌داريم؛ سخت‌كوشي جنابعالي و همكاران ارجمندتان را در تعالي نام اين حوزه در قلمرو صنعت آب و برق كشور سپاس مي‌گوييم؛ نيك مي‌دانيم موفقيت هاي چشمگير در عرصه صنعت آب و برق مرهون سخت كوشي،تعهدحرفه ايي و نظم پذيري طلايه داران اندشمندي همچون حضرتعالي و همكاران گرانمايه تان است كه زندگي كاري خود را وقف آن نموده است.
    از همين‌رو، اينجانب به عنوان عضوي كوچك از بسيج مهندسين و متخصصين بسيج وزارت نيرو،مراتب سپاسگزاري خود را از انعكاس سريع و قابل تحسين« دومين نشست اقتصاد مقاومتي با رويكرد حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» كه در آن شركت محترم برگزار گرديد،اعلام مي دارد.
    اميدوار است همواره در راستاي اعتلاي فرهنگي و پژوهشي اين مرز و بوم ،كوشا و سربلند باشيد.

  • تیموری

    31 اردیبهشت 1392

    با سلام و سپاس از زحمات تمامی دست اندرکاران پرتلاش روابط عمومی از میزبانی بسیار عالی و دقت نظر شرکت کنندگان در جلسه بسیار سپاسگزارم. تیموری برق تهران

  • تیموری

    31 اردیبهشت 1392

    با سلام از تمامی دست اندرکاران برگزاری و از دقت نظر شرکت کنندگان کمال سپاس و تشکر را دارم. تیموری

  • محسن كامراني

    2 خرداد 1392

    با تشكر از زحمات قابل تحسين رياست محترم اداره روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران و ساير همكاران سخت كوش،متعهد و نظم پذير ان اداره گرانمايه.

  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,396
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,631,110
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.118.12.101

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751