|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد :

تلاش برای ارتقا جایگاه شرکت آب منطقه ای در ارزیابی های پیش رو

دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران گفت: همه ارکان شرکت باید با همیاری یکدیگر تلاش کنند تا در ارزیابی های پیش رو جایگاه بهتری نسبت به گذشته به دست بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، علیرضا سنجری نیا در ششمین نشست کمیته عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران در سال جاری گفت: دو ارزیابی مهم از سوی استانداری تهران با عنوان جشنواره شهید رجایی و ارزیابی وزارت نیرو پیش رو است که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته، شاهد ارتقا شاخص ها در این ارزیابی باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه این دوره از ارزیابی ها  افزود: طی یکسال گذشته و در دوره مدیریت جدید، اقدامات بسیار خوبی در سطح شرکت صورت گرفته است که  حاصل زحمات مدیران و کارکنان همه بخش ها در این ارزیابی تبلور می یابد.

دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: همدلی و هم افزایی کارکنان شرکت در این دوره باید منجر به کسب جایگاه برتر در ارزیابی ها و سرآمدی آب منطقه ای تهران گردد.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی کارکنان در شرکت گفت: توانمندسازی نیروی انسانی و افزایش انگیزه در بین آنان در رشد و تعالی شرکت بسیار تاثیرگذار است که طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه با مساعدت مدیریت عامل صورت گرفته است که به عنوان مثال می توان به همسان سازی زمان پرداخت حقوق تمامی کارکنان اعم از جاری، طرح، شرکتی و نیروهای پیمانکاری اشاره کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، راه اندازی سامانه ساماب را در جهت مکانیزه شدن ارائه خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: ارباب رجوع به هنگام مراجعه به  دفاتر پیشخوان دولت باید از فرایند رسیدگی به درخواست خود مطلع باشند و وضعیت پرونده به اطلاع ارباب رجوع برسد که با پیگیری های دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت این امکان مهیا شده است و فقط باید چارچوب های اطلاع رسانی مشخص شود.

سنجری نیا یکی از راه های ارتباطی با ارباب رجوع را از طریق ارسال پیامک عنوان داشت و افزود:  ارسال پیامک و اطلاع رسانی از آخرین وضعیت پرونده ارباب رجوع موجب تکریم وی شده و قوت قلبی برای مشترکان است و این اطمینان را می دهد که  کارکنان شرکت آب منطقه ای تهران  در اسرع وقت و با جدیت در حال بررسی پرونده متقاضی است.

مشاور مدیرعامل تاکید کرد: امیدواریم دفترچه راهنمای ارباب رجوع با همکاری دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب و همچنین روابط عمومی تا پایان هفته آتی تهیه و در دفاتر منتخب پیشخوان دولت توزیع شود.

وی در پایان گفت: همچنین راه اندازی تلفن گویا یکی دیگر از اقدامات مناسب در جهت تکریم ارباب رجوع است که امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری روابط عمومی و امور تدارکات به سرانجام برسد.

کد خبر: 2187
  تاریخ خبر : 27 دی 1396
 الهامی منش
 858
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 15,022
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,419,415
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.159.186.146

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751