|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور مدیرعامل و رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد:

برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های عملکردی در ارزیابی های پیش رو

مشاور مدیرعامل و رئیس گروه بازرسی شرکت آب منطقه ای تهران از برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های عملکردی شرکت در ارزیابی داخلی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در ششمین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وفق شرح وظایف خود همواره تعامل سازنده با وزارت نیرو، شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب، بازرسی کل کشور و استانداری تهران را در دستور کار خود دارد.   

وی با بیان اینکه پیگیری شکایات تکلیف قانونی بازرسی و مدیریت عملکرد است، افزود: پاسخگویی به شکایات باید در اولویت واحدهای مربوطه قرار گرفته و تسریع پیدا کند تا میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات به حد استانداردی که از سوی مراجع بالاتر به ما ابلاغ شده برسد که در این راستا تلاش هایی جهت مکانیزه نمودن پیگیری شکایات با همت دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت انجام گرفته است.

سنجری نیا با تاکید بر اینکه دو ارزیابی مهم از سوی وزارت نیرو و استانداری تهران در اسفند آغاز می شود گفت: ارزیابی وزارت نیرو از  نگاه نیل به سرآمدی شرکت در بین شرکت های آب منطقه ای کشور  و ارزیابی استانداری که با نام جشنواره شهید رجایی شناخته می شود، از منظر ارتقا جایگاه شرکت از اهمیت فراوانی برخوردار است که برنامه ریزی های لازم جهت ارتقا شاخص های عملکردی در حال انجام می باشد.

وی  در ادامه با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع افزود: در این راستا راه اندازی سامانه تلفن گویا و تدوین کتابچه راهنمای ارباب رجوع به همت معاونت های برنامه ریزی و حفاظت و بهره برداری و با دبیری روابط عمومی شرکت در دستور کار قرار گرفته است که با جدیت پیگیری می شود. همچنین راه اندازی سامانه تلفن گویا و تدوین کتابچه راهنما با در نظر گرفتن راه اندازی سامانه ساماب از مراجعات حضوری به ستاد و امورها کاسته و با راهنمایی صحیح ارباب رجوع رضایت بیشتر آنان حاصل می شود.

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اشاره به ماده شش قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: بر اساس این قانون کلیه دستگاههای دولتی و عمومی، سازمانها، شرکتها، بانکها، نهادها، شهرداریها و همچنین دستگاههایی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است ملزم میباشند در ابتدا کلیه اطلاعات لازم درخصوص انجام کار و ارایه خدمت را در اختیار مراجعان قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای طرح تکریم ارباب رجوع فرم نظرسنجی الکترونیکی در سایت قرار گرفته است که مراجعین می توانند با پر کردن این فرم، شرکت را در بهبود ارائه خدمات یاری کنند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم آموزش نیروی انسانی در طرح های عمرانی شرکت خاطرنشان کرد: با هماهنگی واحدهای زیربط و تامین منابع مالی ، آموزش نیروی انسانی طرح های عمرانی در سال آینده اجرایی می شود.

کد خبر: 2149
  تاریخ خبر : 9 دی 1396
 الهامی منش
 795
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 3,616
  • بازدید دیروز : 12,845
  • کل بازدید : 9,612,367
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 13.58.82.79

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751