|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سرپرست فناوری اطلاعات شرکت عنوان کرد:

اجرای درگاه واحد خدمات دولت الکترونیک صنعت آب کشور در شرکت آب منطقه ای تهران

سرپرست فناوری اطلاعات شرکت گفت: درگاه واحد خدمات دولت الکترونیک صنعت آب کشور در شرکت آب منطقه ای تهران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا موسوی" با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمات اجتماعی، اداری و اقتصادی به خصوص در بخش دولتی برای بالا بردن بهره وری ، بهبود خدمات و ارائه اطلاعات به شهروندان در نظر گرفته شده است، دولت الکترونیک باعث می شود که کلیه شهروندان، سازمان های دولتی و کارمندان دولت از طریق پورتال در شبکه اینترنت بدون محدودیت های مکانی و زمانی به اطلاعات و خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود:  گروه های کاربری در درگاه خدمات دولت الکترونیک در صنعت آب کشور با توجه به ساختار دولت الکترونیک  به چهار دسته دولت و شهروندان، دولت و پیمانکاران، دولت و کارمندان و دولت و دولت تقسیم می شوند.

موسوی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم و پایه ای، ایجاد ساختار استاندارد در ثبت نام کاربران و بهره برداران از سیستم بود، تصریح کرد: به منظور ایجاد وحدت رویه با استانداردهای کشوری که در آینده امکان اتصال به کارپوشه ملی ایرانیان را میسر می سازد، از استاندارد کد ملی یا شناسنامه ملی برای نام کاربری افراد استفاده شده است.

وی همچنین یادآور شد: پس از استاندارد کردن  نام کاربری در درگاه خدمات دولت الکترونیک صنعت آب کشور، مرحله بعدی احراز هویت کاربران بود که به منظور ارائه خدمات الکترونیک به صورت مستقیم در حوزه حفاظت و بهره برداری اعمال شد.

وی با اشاره به اینکه فرایندی به منظور استفاده از پتانسیل دفاتر پیشخوان دولت طراحی و اجرا شد، گفت: در این فرایند کاربر با مراجعه به پورتال و تکمیل فرم ثبت نام، در مرحله اول کد تاییدیه خود را از طریق پیامک دریافت نموده و با ثبت آن، عضویت اولیه خود را تایید می نماید.در این گام کاربر امکان ورود به کارپوشه خود را با محدودیت دریافت خدمات  حوزه بهره برداری خواهد داشت.پس از تایید به کاربر اعلام می شود در صورت تمایل به دریافت خدمات الکترونیک کامل، با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه جدید به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نموده و با ارائه کدرهگیری به اپراتور پیشخوان خواهان تایید هویت کاربری خود شود.

موسوی با تاکید بر اینکه در این مرحله کاربر پیشخوان پس از تطبیق اطلاعات، متن تعهدنامه ای را چاپ و به امضاء متقاضی می رساند عنوان کرد:  سپس کاربر پیشخوان تصویر تعهدنامه امضاء شده را در درگاه خدمات الکترونیک پیوست  نموده و نام کاربری شخص تایید نهایی شده و کاربر می تواند تمامی خدمات مورد نیاز را از طریق کارپوشه خود در درگاه ملی صنعت آب ثبت، پیگیری و رصد نماید.

 وی با بیان اینکه شاید بتوان اصلی ترین و مهم ترین بخش ارائه خدمات الکترونیک به مشترکین را در این  قسمت دنبال نمود، بیان کرد: با توجه به برقراری ارتباط به عمل آمده از طریق درگاه خدمات دولت الکترونیک و سامانه ساماب مشترکین حوزه منابع آبی می توانند بعد از  ثبت نام و احراز هویت توسط دفاتر پیشخوان از طریق این درگاه بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به سامانه ساماب دسترسی پیدا کرده و ثبت درخواست جدید و یا پیگیری و رهگیری درخواست خود را انجام دهند.

وی همچنین اضافه کرد: از امکانات دیگر این درگاه می توان به امکان اتصال درگاه خدمات دولت الکترونیک به سامانه اتوماسیون اداری اشاره کرد که در این صورت ارباب رجوع امکان رهگیری نامه های ثبت شده خود  و مشاهده آخرین وضعیت آن را داشته و همچنین اتصال سامانه مرکزی رسیدگی به شکایات جهت درج شکایت و رصد جدیدترین وضعیت شکایت فراهم شده است.

موسوی ادامه داد: با توجه به برقراری ارتباط درگاه واحد خدمات دولت الکترونیک و سیستم های مالی شرکت این امکان برای پیمانکاران فراهم گردید تا علاوه بر سایر امکانات قابل ارائه به پیمانکاران  امکان رصد صورت وضعیت های پرداختی در این درگاه را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به لزوم پورتال کارمند جهت اتصال به درگاه واحد خدمات الکترونیک خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی برش های استانی سال 95 این شرکت اقدام به توسعه و راه اندازی سامانه پورتال کارمند و سیستم تحت وب درمان نموده و سپس ارتباط پورتال کارمند با درگاه  واحد  خدمات دولت الکترونیک برقرار گردیده است که کارکنان می توانند پس از ورود به این بخش به برخی از اطلاعات شامل فیش حقوقی و نسخ درمانی و غیره دسترسی داشته باشند.

 

 

 

کد خبر: 2141
  تاریخ خبر : 4 دی 1396
 الهامی منش
 865
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 102
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 9,317
  • بازدید دیروز : 10,764
  • کل بازدید : 9,687,958
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.128.198.21

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751