|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی؛

از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع نقش روابط عمومی در تحقق اهداف توسعه پایدار، موفق به کسب رتبه برتر در رشته برنامه ریزی ارتباطی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، بر اساس رأی هیات داوران سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران موفق به کسب رتبه برتر در رشته برنامه ریزی ارتباطی شد و "سپیده الهامی منش" کارشناس دفتر روابط عمومی از سوی هیات داوران این دوره از سمپوزیوم به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی ایران شناخته شد.

معصومه ابتکار در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها با نگاهی فراتر و به صورت ملی و جهانی به موضوع توسعه پایدار نگاه کنند

 ابتکار تصریح کرد: روابط عمومی کارکرد بالایی دارد و فقط یکی از این کاربردها جنبه فرهنگی آن است

 وی در ادامه بیان داشت: در برنامه ششم توسعه کشور، مباحث توسعه پایدار ذکر شده است و بایستی  بعنوان ضرورت های ملی به آن نگاه کنیم.

 وی با اشاره به نقش روابط عمومی در حفظ کانون خانواده افزود: اعتیاد ضررهایی زیادی به خانواده ها و جامعه وارد می کند و روابط عمومی ها نباید خود را از این موضوع جدا بدانند چون که موضوع اعتیاد، موضوع همه جامعه است و هر فردی را تهدید می کند

 

ابتکار تصریح کرد: روابط عمومی ها جدا از کار اداری خود، می توانند در خصوص پیشگیری از رفتارهای غلط، نقش موثری داشته باشند

 وی افزود: روابط عمومی ها می توانند در سایر مسائل اجتماعی، مردم را به پای کار بکشانند که حادثه اخیر زلزله استان کرمانشاه و حضور پر رنگ مردم در کمک رسانی، یکی از آنها است

 ابتکار در ادامه، گفت: اصلاح الگوی مصرف انرژی، اصلاح الگوی مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت غذا و اسراف مسائلی هستند که نمی توانیم بگوییم در حیطه کار روابط عمومی ها نیست.

 وی تصریح کرد: چند برابر استانداردهای جهانی در ایران آب مصرف می شود و این موضوعی است که روابط عمومی ها به خوبی می توانند به آن ورود پیدا کنند

 معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به قدرت رسانه ها، گفت: از قدرت شبکه های مجازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی نبایستی غافل باشیم و با شیوه های دُرست انتقال اخبار خواهیم توانست در جامعه جریان سازی کنیم.

 

ابتکار در پایان بیان کرد: با پرداختن به مسائل اجتماعی، خواهیم توانست که از مشکلات عبور کنیم و نقش روابط عمومی ها در این خصوص خیلی مهم است

پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد در این سمپوزیوم گفت: بدون شک سازمان‌های قوی و کارآمد از روابط عمومی های قوی برخودار هستند که از روش های نوین در این حوزه استفاده می کنند.

پوری حسینی در ادامه بیان کرد: امید است که با برگزاری این نشست‌ها و سمپوزیوم‌ها روش‌هایی برای اطلاع رسانی ارائه شود که بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

باقر ساروخانی دبیر علمی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نیز در ادامه با بیان اینکه  توسعه پایدار این است که ما نگاهی فراگیر داشته باشیم گفت: توسعه و پیشرفت از آرزوهای بشر است و همه علاقمند به پیشرفت و خوشبختی هستند به طوری که در گذشته فکر می‌کردیم که توسعه این است که به داخل کشور ماشین وارد کنیم که در واقع این توسعه نبود و رشد تلقی می شد که همین موضوع باعث آلودگی هوای شهرهای ما نیز شد.

وی با تاکید بر اینکه  روابط عمومی در عین حالی که تعلق سازمانی دارد باید اندیشه تولید کند، تصریح کرد: در ذات روابط عمومی، گفتگو و اندیشه وجود دارد و بایستی بتوانند که همدلی ایجاد کنند.

ساروخانی در ادامه گفت: سازمان ها و ادرات به روابط عمومی ها نیاز دارند و در جامعه امروزی نمی توان وجود روابط عمومی ها را انکار کرد.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این آیین اظهار داشت: نهاد روابط عمومی همچنان در مظلومیت به سر می‌برد و هنوز وعده دولت برای ارتقای وضعیت آن عملی نشده است.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مشارکت سازی، فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ، توسعه پایدار و ایجاد گفتمان عمومی در این خصوص مهمترین کار کردهای روابط عمومی در زمینه توسعه پایدار هستند.

"رضا مکنون" نایب رییس کمیته ملی توسعه پایدار در این سمپوزیوم با اشاره به نقش روابط عمومی در توسعه پایدار گفت: 47 سال است روی این موضوع بحث و تبادل نظر می‌شود و اولین باری است که ۱۴۹ کشور در جهان روی موضوع توسعه پایدار توافق کرده اند.

در ادامه برنامه سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از مدیران ارشد روابط گستر و برگزیدگان جشنواره علمی روابط عمومی با اعطای نشان های ویژه و لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

کد خبر: 2078
  تاریخ خبر : 4 آذر 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 5 آذر 1396
 الهامی منش
 867
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 83
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 20,293
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,443,059
  • آخرین به روزرسانی : 10 فروردین 1403 17:23:27
  • شناسه IP شما : 44.221.81.212

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751