|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

ارتقا معیشت کارکنان شرکتی در دستور کار مسئولان شرکت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در نظر داریم که براساس ضوابط قانونی و وضعیت منابع مالی شرکت معیشت همه کارکنان به خصوص کارکنان شرکتی ارتقا یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا بختیاری" در نشست صمیمانه خود با کارکنان شرکتی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: بر اساس قانون هرگونه استخدام در دستگاه های دولتی یا تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی بدون مجوز قانونی از مراجع بالادستی ممنوع است.

وی با بیان اینکه طبق قانون جذب در دستگاه های دولتی فقط از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد، اظهار داشت: طی سال های گذشته جذب در شرکت آب منطقه ای تهران به صورت نیروی انسانی رسمی و پیمانی فقط از طریق آزمون استخدامی صورت گرفته است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال جذب تعدادی نیرو از طریق آزمون رسمی پس از موافقت مراجع ذی ربط در سال جاری هستیم.

بختیاری با اشاره به اینکه نیروهای شرکتی به صورت حجمی در قالب قراردادهای خدمات فضای سبز و نظافت، خدمات دفتری طرح و خدمات دفتری جاری فعالیت می کنند، افزود: کارکنان شرکتی جزو بهترین همکاران ما هستند که با بیشترین تلاش و کمترین توقع  در راستای تحقق اهداف شرکت کار می کنند.

وی  تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر علی رغم محدودیت منابع مالی سعی کردیم که حقوق کارکنان شرکتی همزمان با سایر کارکنان پرداخت شود و  ترمیم هایی جهت ارتقا معیشت آنان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه میزان دریافتی کارکنان شرکتی با حد مطلوب فاصله دارد، گفت: طی ماه‌های اخیر میزان دریافتی کارکنان شرکتی بهبود یافته و امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی یادآور شد: تاکنون یک مرحله حقوق کارکنان شرکتی ترمیم شده است و پیگیر افزایش بهبود معیشت همکاران شرکتی از طریق ترمیم مجدد آن هستیم.

بختیاری  با بیان اینکه حدود 60 درصد کارکنان شرکتی دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند گفت: با توجه به اینکه قرارداد کارکنان شرکتی به صورت حجمی صورت پذیرفته، از لحاظ قانونی امکان در نظر گرفتن مدرک تحصیلی وجود ندارد اما به دنبال پیدا کردن راه‌های قانونی برای رفع این موضوع هستیم.

وی در خصوص پاداش روز زن کارکنان شرکتی گفت: هدیه روز زن کارکنان شرکتی  تامین اعتبار شده و به زودی اعطا می شود.

وی با تاکید بر تعریف مکانیزهای انگیزشی و تشویقی برای کارکنان شرکتی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک برای کارکنان شرکتی که فعالیت ویژه ای داشته باشند، در نظر گرفته می شود که گامی در راستای ترمیم حقوق همکاران با انگیزه و پرتلاش است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در خصوص بیمه تکمیلی گفت:هم اکنون همکاران شرکتی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند و از لحاظ قانونی مشکلی برای بیمه تکمیلی وجود ندارد که این موضوع بررسی می شود تا همکاران شرکتی با پرداخت حق بیمه تکمیلی از مزایای آن برخوردار شوند.

وی در خصوص بهره مندی همکاران از امکانات رفاهی  گفت: طرح جامع ورزش در شرکت در حال تدوین است که بر اساس آن همه کارکنان از امکانات ورزشی بهره مند می شوند علاوه بر آن نیز در آینده نزدیک ویلاهایی در سدهای تابعه در اختیار همکاران قرار می گیرد که برای جلوگیری از هرگونه اجحاف در خواست آن از طریق سامانه صورت می پذیرد.

بختیاری  با تاکید بر حفظ حرمت و شان همه کارکنان گفت: هیچ گونه توهین ، تبعیض و بی احترامی به هیچ یک از کارکنان در هر رده و سمتی پذیرفتنی نیست و با این گونه موارد به شدت برخورد می کنیم چراکه حفظ حرمت و شان همکاران در اولویت امور است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کارت شناسایی نیروهای شرکتی گفت: این موضوع درخواست به حقی است و حتما از سوی واحد مربوطه پیگیری و صادر می شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و شان همه کارکنان گفت: هیچ گونه توهین ، تبعیض و بی احترامی به هیچ یک از کارکنان در هر رده و سمتی پذیرفتنی نیست و با این گونه موارد به شدت برخورد می کنیم چراکه حفظ حرمت و شان همکاران در اولویت امور است.

در ادامه این نشست نیز هر یک از کارکنان شرکت مسائل و مشکلات خود از قبیل تبدیل وضعیت، افزایش دریافتی، حمایت از طرح های علمی و پژوهشی، انجام بیمه تکمیلی، صدور کارت شناسایی، عدم تبعیض بین کارکنان، افزایش خدمات رفاهی و ورزشی، تعریف مکانیزهای انگیزشی، اعمال سوابق بیمه، دریافت وام و پرداخت حق ماموریت را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت قول مساعدت، متناسب با شرایط قانونی و وضعیت مالی شرکت را داد.

در پایان کارکنان شرکتی از زحمات و اقدامات مدیرعامل شرکت به جهت پرداخت به موقع حقوق و همچنین انجام یک مرحله ترمیم تشکر و قدردانی کردند.

 

   

کد خبر: 2036
  تاریخ خبر : 9 آبان 1396
 الهامی منش
 2521
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 71
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 5,119
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,623,891
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.191.46.36

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751