|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر عامل شرکت در نشست با معاونت برنامه ریزی عنوان کرد:

معاونت برنامه ریزی باید بر بهره وری نیروی انسانی نظارت داشته باشد

مدیر عامل شرکت با تاکید بر اینکه معاونت برنامه ریزی مهم‌ترین بخش هر شرکتی می‌باشد گفت: معاونت برنامه ریزی باید با نکته سنجی بر بهره وری نیروی انسانی نظارت داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، «محمدرضا بختیاری» در نشست با مدیران  معاونت برنامه ریزی شرکت با اعلام این مطلب اظهار کرد: با استفاده از تجربه‌های شرکت‌های موفق و بزرگ و همچنین نیروهای نخبه و متخصص باید آب تهران را به سطح متعالی در شرکت رسانده تا شاهد پیشرفت روزافزون در بخش‌های گوناگون باشیم.

در ادامه این نشست «مهدی فروغی» معاون برنامه ریزی شرکت ضمن تشریح عملکرد این معاونت تصریح کرد: به روز نگهداری چارت نیروی انسانی و استقرار سیستم اطلاعات مدیریت و همچنین ساماندهی منابع و مصارف آب از جمله مهم‌ترین وظایف این دفتر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات زیادی از شرکت همواره استعلام می‌شود که در این راستا سیستم اطلاعات مدیریت (MIS ) طراحی گردید، افزود: از طریق این سیستم واحدهای مختلف شرکت می‌توانند اطلاعات لازم را دریافت کرده و بهره برداری لازم را داشته باشند.

فروغی همچنین ادامه داد: این موضوع در شورای معاونین شرکت در حال بررسی است که شامل دو پیشنهاد کوتاه مدت و میان مدت  می باشد.

وی با بیان اینکه دسترسی به اطلاعات برای واحدهای ذی نفع پیشنهاد کوتاه مدت می‌باشد، گفت: پیشنهاد بلند مدت ما تهیه یک داشبورد مدیریتی است تا مدیران بتوانند اطلاعات را در سطح کلان جهت استفاده و به کارگیری در جلسات مختلف استخراج نمایند.

 "شاهرخ نیا"  مدیر دفتر برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی شرکت در ادامه نشست عنوان کرد:

بررسی و نظارت بر میزان عرضه و تقاضای آب، تهیه و تنظیم بودجه سالیانه شرکت، برنامه ریزی در خصوص تامین منابع مالی و اعمال مدیریت موثر در تخصیص بودجه که در دو سال اخیر اتفاق افتاده است و نیز شرکت در کمیته و کارگروه‌های دایم و موقت و ارایه گزارش‌های مرتبط با آن در زمینه های مختلف شرکت از جمله فعالیت های مهم  دفتر برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی است.

شاهرخ نیا در خصوص سند چشم انداز شرکت بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در سال ۹۵ ابلاغ همین سند چشم انداز در افق 1404 درراستای حفظ ارزش ذاتی آب در رسیدن به توسعه پایدار بوده است.

وی همچنین افزود: تهیه و تدوین گزارش اولیه برنامه ششم توسعه در بخش آب، تهیه گزارش اولیه آمایش در بخش آب، تهیه برنامه پروژه های اقتصاد مقاومتی به تفکیک شهرستان، تهیه برنامه عملیاتی حوزه های مختلف شرکت، به هنگام نمودن بانک اطلاعات جمعیت سرانه تامین آب شرب، مشارکت در راه اندازی بخش‌های مرتبط با فعالیت‌های این واحد در سامانه ساماب و در ‌‌نهایت تهیه بانک اطلاعات مکان محور GIS  نیز از جمله فعالیت های مهم و اساسی  این دفتر می باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت نیز طی سخنانی با منطبق دانستن شرح وظایف این دفتر با نقشه راه اصلاح نظام اداری در بعد توسعه مدیریت تصریح کرد: این شرح وظایف ذیل کمیته‌ های پنجگانه سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، ساختار و فناوری های مدیریتی، مدیریت عملکرد و کمیته  سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی تعریف می‌شود.

وی در خصوص نظام پیشنهادات خاطر نشان کرد: در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ و همایش مدیران ارشد با توجه به سرانه 1.6 پیش بینی شده، شرکت آب منطقه‌ای تهران موفق به کسب سرانه مذکور و در سال جاری سرانه پیشنهادی در حدود 1.6 می باشد.

مولایی با تاکید بر اینکه مدیریت دانش دارای سطوحی همچون واکنش،آغاز، توسعه، پالایش(کنترل)  و بلوغ می‌باشد گفت: آب منطقه‌ای تهران بایستی تا پایان سال ۹۵ سطح  آغاز را طی کرده و در ابتدای توسعه قرار گرفته باشد. اما در سال آینده این فرایند باید به سطح توسعه کامل  و تا افق ۱۴۰۰ به سطح بلوغ رسیده باشد.

وی ادامه داد: مصاحبه‌های دانشی که با بازنشستگان شرکت انجام می‌شود، همگی در راستای تکریم دانش می‌باشد که در قالب ویژه نامه مدیریت دانش به شرکت مدیریت منابع آب ایران ارسال می‌شود.

مولایی مواردی همچون موضوع 10015 ISO در بعد آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، توسعه و استقرار سیستم یکپارچه  IMS، طرح تکریم ارباب رجوع، مدیریت سبز را از دیگر فعالیت‌های دفتر فناوری اطلاعات و تو سعه مدیریت عنوان کرد.

در پایان این نشست نیز «علیرضا موسوی» دبیر کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری شرکت با تشریح بخش‌های مهم این دفتر گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این دفتر در سال ۹۵ راه اندازی سیستم ساماب (خدمات مشترکین آب‌های سطحی و زیرزمینی) است که با فراهم کردن پیش نیازهای آن مانند ایجاد بستر امن ارتباطی (MPL) ارتباط امورات آب تابعه با این نرم افزار برقرار گردید.

وی ادامه داد: ساماب یک سامانه جامع با فرایندهای و فرم‌های اطلاعاتی منطبق با قوانین، دستور العمل‌ها و استانداردهای تحت وب می‌باشد که با اهداف و رویکرد‌ها ی تسهیل در ارایه خدمات به متقاضیان بهره برداری از منابع آب از طریق درگاه خدمات و پیشخوان دولت طراحی و پیاده سازی شده است

کد خبر: 1542
  تاریخ خبر : 22 دی 1395
 کاربر روابط عمومی
 1170
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 41
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 9,017
  • بازدید دیروز : 12,265
  • کل بازدید : 9,676,894
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 16:55:43
  • شناسه IP شما : 3.129.13.201

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751