|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران؛

سرپرست جدید سد طالقان معرفی شد

آیین معارفه سرپرست جدید امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد و نیروگاه طالقان با معرفی مهندس "سید محمدعلی معلم" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران در آیین معارفه سرپرست جدید امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد طالقان که روز سه شنبه 7 مهرماه 94 در محل سالن اجتماعات این سد برگزار شد، گفت: سد طالقان یکی از سدهای جوان تامین کننده آب شرب تهران است که از نیروهای جوان و کارآمدی نیز برخوردار می باشد که مجموع این شرایط با مدیریت خوب مهندس ارسطوئی موجب بدست آمدن نتایج خوبی در سال های اخیر شده است.

مهندس "محمدرضا خانیکی" در ادامه اظهار کرد: در طول مدیریت مهندس ارسطوئی با توجه به تخصص و خصوصیات اخلاقی و مدیریتی ایشان تعامل و ارتباط خوبی با استان های البرز و قزوین ایجاد شد که جای قدردانی دارد.

خانیکی سپس اظهار کرد: مهندس معلم از نیروهای متخصص، متعهد و مجرب حوزه بهره برداری هستند و برای ایشان آرزوی توفیق می نمایم. 

وی در پایان با اشاره به نقش مهم امورهای آب و سدهای زیرپوشش در روند فعالیت های شرکت آب منطقه ای تهران، تاکید کرد: حوزه ستادی شرکت آب منطقه ای تهران به ویژه مدیرعامل و مدیران حفاظت و بهره برداری توجه و نگاه ویژه ای به مجموعه صف شامل سدها و امورهای منابع آب دارند که امیدواریم این توجه به پویایی و کارآمدی مجموعه صف شرکت آب منطقه ای تهران کمک نماید.

مهندس "علیرضا ارسطوئی" مدیر پیشین سد طالقان نیز در این نشست، با اشاره به ظرفیت جوان و کارآمد مجموعه سد طالقان گفت: سد طالقان از سال 85 مورد بهره برداری قرار گرفت که تاکنون وظیفه تامین و انتقال 150میلیون متر مکعب آب شرب مورد نیاز کلانشهرهای  تهران وکرج و بخشی از آب مورد نیاز دشت قزوین را بر عهده داشته است و هم  اکنون فعالیت بخش های تعمیرات نیروگاه، تاسیسات، بهره برداری خط انتفال آب شرب طالقان – کرج و تهران  و انتظامات امور توسط  بخش خصوصی انجام می گردد.

ارسطوئی در ادامه اظهار کرد: از سال 91 تلاش شده است تا به منظور تداوم مطمئن و پایدار آب شرب تهران و کرج  تمرکز امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد و نیروگاه طالقان بر روی اجرای موافقت نامه های تعمیرات و نگهداری باشد، چراکه باور داریم پویایی و عملکرد مناسب در سدها و نیروگاه ها ارتباط تنگا تنگی با این موضوع دارد.

وی افزود: در این راستا  تاکنون بیش از یک میلیارد تومان در دو بخش جاری و طرح مرمت و بازسازی هزینه شده است. همچنین در این مدت تلاش شده تا کار مشارکتی و گروهی در مجموعه سد طالقان مورد توجه قرار گیرد و برهمین اساس ساختار تک محوری تبدیل به ایجاد کارگروه متشکل از کارشناسان نیروگاه طالقان، دفتر مرکزی و خط انتقال آب شرب طالقان به کرج گردید تا حل مشکلات و مسائل مجموعه سد طالقان بهتر صورت گیرد.

به گفته وی تعمیرات اساسی نیروگاه در سال 92 توسط متخصصین نیروگاه و برای نخستین بار اجرایی شد که کار قابل تقدیر و مهمی در مجموعه سد طالقان بوده است.

مدیر پیشین سد طالقان در ادامه با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای دیگر این مجموعه، تصریح کرد: کسب رتبه دوم در بین نیروگاه های برقابی کشور در بخش بازار جانبی  از یک سو و اختصاص کمترین جریمه در زمینه بازار برق  دو دستاورد مهم حوزه بازار برق می باشد. راه اندازی یک دستگاه موتور پمپ، انجام دو پروژه بزرگ هیدروگرافی و میکرو ژئودزی ، خریداری تجهیزات مورد نیاز در قالب طرح مرمت و بازسازی و همچنین مطالعات خط انتقال طالقان با هدف اجرای حفاظت کاتودیک، خرید و نصب شیر سوزنی، شیر هاول بانکر و یک دستگاه شیر هالوجت در خط انتقال آب شرب طالقان، تامین آب از طریق  انشعاب جدید برای شهر کرج در سال 93، خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور، ترمیم و بازسازی جاده دسترسی خط انتقال آب، تست تجهیزات نیروگاه و پست 63 کیلو ولت، اصلاح سیستم حفاظت نیروگاه و خرید خارهای برشی و سنسور های مربوطه از جمله فعالیت های مهم این مجموعه بوده است.

آیین معارفه سرپرست جدید سد طالقان و تکریم مدیر پیشین این سد با حضور معاون حفاظت و بهره برداری، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه و تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای تهران، مسوولان و کارکنان سد و نیروگاه طالقان روز سه شنبه 7مهر 94 در محل سالن اجتماعات سد طالقان برگزار گردید. 

کد خبر: 1208
  تاریخ خبر : 8 مهر 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 8 مهر 1394
 کاربر روابط عمومی
 2169
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 91
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 16,399
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,439,165
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.91.249.156

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751