|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

راحمی: حرکت بسیج باید پیشگیرانه باشد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: حرکت و هدف بسیج باید پیشگیری باشد به این معنی که در شرایط عادی خود را برای روزهای بحران آماده کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، سردار "ابراهیم راحمی" امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت ورود آزادگان سرفراز به میهن، که در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج باید به گونه ای در شرایط عادی عمل کند و خود را محیا نماید تا در شرایط بحران بتواند با کمترین مشکل فعالیت کرده و به کشور کمک نماید. در واقع حرکت و هدف بسیج باید پیشگیرانه باشد.

راحمی یادآور شد: در جهت تخصصی شدن فعالیت های بسیج، دوره های آموزشی تربیت مربی با ارائه مدرک کارشناسی برای بسیجیان صنعت آب و برق و با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی به ارتقای دانش و تخصص بسیجیان این صنعت کمک خواهد کرد گفت: در حال حاضر دوره ها جهت دریافت مدرک کارشناسی است اما در تلاش هستیم تا برای دوره های ارشد و دکتری نیز اقدام شود. به هر حال بر اساس دستورات اسلامی هم، باید هر روز تلاش کنیم تا دانش اندوزی و افزایش مهارت ها را دنبال نماییم.

به گفته راحمی، حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو به دنبال راه اندازی دانشگاه با رویکرد آموزش های تخصصی و افزایش سطح مهارت بسیجیان در حوزه های مختلف صنعت آب و برق است.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم بسیج ایجاد انگیزه و علاقه کردن در بین کارکنان است و نباید بسیجی احساس بی کاری یا غیرمفید بودن را در یک سیستم و مجموعه داشته باشد. باید با ایجاد انگیزه مثبت در کار، همدلی و همکاری با سایرین، رفع مشکلات موجود به افزایش کارآیی و بهره وری در شرکت ها و سازمان ها کمک شود. 

فرمانده بسیج وزارت نیرو در بخش دیگر سخنان خود با گرامی داشت روز ورود خاطره انگیز آزادگان به میهن، گفت: شاید آزادگان عزیزمان امروز بهترین دوران و خاطره انگیز ترین دوران خود را دوران اسارت بدانند چراکه در آن زمان تنها اسارتشان جسمانی بود اما روحشان همواره آزاد بود، اما امروز گرفتاری ها و حرکت دنیا به سمتی رفته که ذهن و جسم را گرفتار و اسیر کرده است. 

وی مشتری مداری و تکریم مردم را مهم و ضروری دانست و افزود: مشتری مداری و رعایت حال مردم باید مورد نظر قرار گیرد و چه بهتر که این مهم از بسیج آغاز شود و بسیج جلودار مشتری مداری و تکریم مردم و ارباب رجوع باشد. همچنین نظام مشارکت در صنعت آب و برق باید به صورت تخصصی انجام شود و بسیج باید در این زمینه ورود پیدا کند.

راحمی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه بسیج شرکت آب منطقه ای تهران، از حسن انتخاب و اعتماد مدیرعامل شرکت به فرماندهی جدید این حوزه تشکر کرد و افزود: خوشبختانه در پنج ماه اخیر و با آغاز فعالیت جناب آقای عنقایی، کارهای خوبی اجرایی شده است که اگر به همین منوال حرکت شود آینده خوبی پیش رو خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: تشکیل و فعال شدن پایگاه بسیج خواهران در ستاد شرکت آب منطقه ای تهران، سدهای لتیان، لار و طالقان و البته سایر سدهای موجود و همچنین استفاده از تجربه و تخصص بسیجیان بازنشسته در تشکیل بسیج پیشکسوتان بایستی در برنامه های حوزه بسیج شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت و سرعت پیگیری شود.

در ابتدای این نشست، "محمدرضا عنقایی" فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای تهران با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ماهه این حوزه اظهار کرد: در این مدت فعالیت های خوبی در سطح شرکت آب منطقه ای تهران انجام شده است که جز با عنایت حق و اعتماد مسوولان امر به ویژه مدیرعامل شرکت و همکاری همکاران بدست نمی آمد.

عنقایی سپس افزود: اجرای تمامی دستورالعمل های ارسالی از وزارت نیرو، تبدیل وضعیت 50 نفر پرسنل بسیجی از عادی به فعال، طبقه بندی و ساماندهی پرونده پرسنلی بسیجیان حوزه ستادی، سدها و امورات، اجرای دو گلگشت خانوادگی، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده شرکت، تلاش در جهت راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج خواهران، تدوین برنامه عملیاتی دفاع از مقر، راه اندازی فروشگاه مصرفی جهت همه کارکنان و توزیع کالا و بسیاری فعالیت های دیگر از جمله کارهایی بوده است که در پنج ماه اخیر اجرایی گردید.

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور از پنجم شهریورماه امسال نیز گفت: کاروان راهیان نور شرکت آب منطقه ای تهران از شهریور ماه به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد که برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای انجام آن، صورت گرفته است.

در پایان این مراسم، احکام 12 نفر از فرماندهان مراکز بسیج سدها و امورات تابعه شرکت آب منطقه ای تهران به ایشان اهدا شد.

کد خبر: 1160
  تاریخ خبر : 26 مرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 26 مرداد 1394
 پرسنل شرکت
 1022
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 17,413
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,421,806
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 52.55.55.239

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751